Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

lody:)...  

Strona 1 / 5 Następny
  RSS

Wiejka
stały bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 808
03/05/2006 2:08 am  

No właśnie jak to z nimi jest:)...można je jeśc, czy tylko niektóre, a jak tak to jakie:)?
Sorki, że tyle pytań:), ale jestem początkująca i chcę udowodnić rodzince, że jestem obeznana w temacie;p.Acha, a mogę pić zieloną herbatę?
Pozdrawiam:)!!

Życie nie jest ani lepsze ani gorsze od naszych marzeń...Jest po prostu inne..


OdpowiedzCytat
misia
rozmówca
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 95
03/05/2006 1:51 pm  

Zielona herbata jak najbardziej, tylko jeśli masz niskie ciśnienie to nie więcej jak jedną dziennie - bo ona obniża ciśnienie. Lody są różne, dla wegan to pewnie tzw, sorbet (o ile się nie mylę), czyli owoce + woda i cukier. Ja jestem lakto - ovo i kupuję lody od lodziarza, który produkuje je ze świeżych jaj i mleka (ale nie wiem jakiego pochodzenia). 🙂


OdpowiedzCytat
sandrittta
początkujący
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 13
03/05/2006 5:09 pm  

z Was tacy wegetarianie..... szokujecie mnie wiadomo, ze lody nie sa wegetarianskie, a juz napewno nie weganskie. maja cukier- poczytajcie troche jak jest produkowany, to sie zdziwicie, mleko- no to chyba wiadomo, kazde slodycze maja tluszcze zwierzece.


OdpowiedzCytat
Wiejka
stały bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 808
03/05/2006 5:57 pm  

Ej, no przepraszam bardzo, ale ja jestem początkująca, dlatego się upewniam, co mi wolno, a co nie:).Dlatego dziękuję za oświecenie Sandritto:)Jakieś rady jeszcze:)??BO ja totalny żółtodziób;p.
Pozdro!!!

Życie nie jest ani lepsze ani gorsze od naszych marzeń...Jest po prostu inne..


OdpowiedzCytat
Patka
rozmówca
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 87
03/05/2006 7:34 pm  

Można również samemu zrobić lody, lub coś do nich podobnego miksując owoce z lodem... o ile dobrze pamietam 😀


OdpowiedzCytat
Srebrna
stały bywalec