Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

zawody wegetarian  

Strona 5 / 9 Wstecz Następny
  RSS

Lily
 Lily
Famed Member
Dołączył: 19 lat  temu
Posty: 4163
20/08/2007 3:21 am  

SIMA, podobno jest w Polsce o milion za dużo ludzi z wyższym wykształceniem, nie pogarszaj sprawy, bo nie będzie kto miał gotować, sprzątać i układać chodników 😀

http://szydelkoikoraliki.blogspot.com


OdpowiedzCytat
Wercia
forumowicz
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 44
20/08/2007 4:38 am  

A ja studiuję polonistykę i jestem bardzo z tego zadowolona 🙂 . Niestety osobiście nie znam żadnego wege-polonisty.

To teraz już znasz!!!!! 😀
Który rok? ja teraz już będę na czwartym.

Ooo, bardzo mi miło :red: Ja dopiero drugi rok, na Uniwersytecie Gdańskim 🙂

Zapraszam na portal wegetariański wegeswiat.pl


OdpowiedzCytat
e-anandas
bywalec
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 195
21/08/2007 1:01 am  

Już się wpisywałam kiedyś ale może tym razem napiszę coś więcej.
Uczę się w Technikum Informatycznym, mam nadzieje zostać informatykiem (dokładnie to grafikiem komputerowym) tak jak tru 😉
Na razie to potknęła mi się nóżka i muszę pisać poprawkę z matmy, mam nadzieje że się uda i nie będę usiała powtarzać roku. Po zdaniu egzaminu na technika informatyka chciałabym studiować ale na pewno nie informatykę, jeśli już to marzy mi się anglistyka. Pożyjemy zobaczymy.