Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

witam się i ja 🙂  

patel
początkujący

dzień dobry wszystkim tu 🙂 Jestem weganką i jestem z Łodzi. Oprócz tego studiuję sobie i to chyba tyle o mnie 😉

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 22/11/2010 12:09 am
Amek
 Amek
rozmówca

Witaj!

Jak długo jesteś weganką? Co studiujesz? 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 22/11/2010 12:35 am
muuu_cow
początkujący

Witaj Patel i cała reszto. ;]

Ja też jestem nowa na forum, więc przy okazji Twojego postu mówię wszstkim dzień dobry.
Może powiem coś o sobie:
Jestem studentką ochrony środowiska i mam 22 lata. Obecnie mieszkam i studiuję w Szczecinie. Wegetarinką jestem zaledwie od ponad 2 miesięcy.

Mam nadzieję poznać tutaj ludzi z podobnymi upodobaniami, a także liczę na przyjemne konwersacje ;))

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 22/11/2010 2:04 am
AnnCo
początkujący

no cześć:D
jak miło że jakieś rówieśniczki studentki 🙂
zawsze raźniej... 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 22/11/2010 5:54 pm

[b] patel [/b], [b] muuu_cow [/b] witajcie na forum 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 22/11/2010 7:18 pm
madziuha
świeżaczek

Cześć, ja też jestem tu nowa, Magda, studiuję, obecnie na wymianie studenckiej w Portugalii do lutego.
Do bycia wege przymierzam się już jakiś czas, stopniowo wycinałam mięso z jadłospisu i postanowiłam w końcu postawić kropkę nad i 🙂 Z czasem planuję też zrezygnować z produktów mlecznych (mleka surowego nie piję wcale, ale zdarzają się jogurty), ale to jak już się wprawię 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 26/11/2010 7:21 pm
AnnCo
początkujący

madziuha- Witaj:D jacie..zazdroszcze Portugalii...:D ciepło tam teraz?:D

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 26/11/2010 8:01 pm
madziuha
świeżaczek

w samej Portugalii średnio, ale ja jestem na Maderze, więc poniżej 20stopni temperatura nie spada 😛 dziś byłam się opalać na plaży 😉 😉

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 26/11/2010 8:58 pm
Fatty
weteran forum