Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

heja banana!  

mathilde
forumowicz

Witam witam...Jestem początkującą wegeterianką (wiem, wiem to straszne- jadłam kiedyś mięso, ale nigdy za nim nie przepadałam)... cieszę się, że jest tu dużo osób słuchających dobrej muzyki (rock, punk metal ma się rozumieć 😎 )...
Kocham zwierzęta i przyrodę nie mogłabym bez tego żyć... szanuję wszystko co żyje...witam was i pozdrawiam wszystkich...

...dyskretnej troski trzeba mi...

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 13/05/2006 11:42 pm
Maze
 Maze
stały bywalec

🙂 Straszne nie strzaszne, nie wiem czy jest w ogóle na forum osoba która by miała szczęście sie urodzić w wege rodzince więc wszyscy kiedyśtam jedliśmy mięso, najważniejsze że to już przeszłość.

Dobra muza nie jest zła, mnie naszło na Iron Maiden i zaraz sobie włączę 😎 (Blood brothers mmm).

Skąd jesteś? Miłego spędania czsu na forum!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 13/05/2006 11:53 pm
mathilde
forumowicz

racja....ale teraz jestem WOLNA! (jupi)
Mieszkam w małej mieścienie koło Nakła nad Notecią... województwo kujawsko pomorskie. W moim mieście nie ma chyba wielu wegetarian...nie wiem....bynajmniej nie znam żadnego....shit.... dobrze że odkąd tu zaglądam to dowiaduje się wielu rzeczy...cieszę się, że tu trafiłam.....zdrówka życzę 🙂

[edytowane 13/5/2006 od mathilde]

...dyskretnej troski trzeba mi...

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 14/05/2006 12:07 am
sieklik
bywalec

rowniez witam serdecznie chociaz metalu nie slucham lecz hip-hopu ;] mieso tez jadlem kiedys... [bleah] ale wazne jest nie to ze kiedys jadlas ale ze juz nie jesz ;]

je vise ma devise cherche la terre promise, ton tv en colour mais vie est grise

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 15/05/2006 1:46 am
euridice
stały bywalec

witaj, milo poznac 🙂

wiekszosc z nas jadla kiedys mieso, ja tez (:/), wiec nie martw sie tylko pisz smialo - milego "forumowania" 🙂

pozdrawiam C: