Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Witam!  

kinga:)
rozmówca

Witam wszystkich!!!
mam na imie Kinga,mieszkam we Wrocławiu.Tutaj równiez studiuję-jestem na czwartym roku weterynarii.Nie wyobrazam sobie życia bez zwierząt,przyrody,muzyki i książek...
Cieszę się,ze istnieje portal skupiający ludzi o podobnych poglądach,cieszę się,ze tu do Was trafiłam...:) pozdrawiam wszystkich!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 15/05/2006 1:16 am
sieklik
bywalec

siema ;] dzieki z apozdro i nawzajem i sorry ze nie witam ludzi w tym temacie za czesto ale wynika to tylko z mojego braku czasu a nie nieuprzejmosci ;]
PS. zmniejsz troche avatar bo zajmuje cala strone ;p

je vise ma devise cherche la terre promise, ton tv en colour mais vie est grise

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 15/05/2006 1:48 am
euridice
stały bywalec

hej hej, fajnie powitac tu kolejna wege osobke, w dodatku z weterynarii (sa juz tu chyba dwie) 🙂 , pare osob z wroclawia tez tu znajdziesz C:

czuj sie tu dobrze i pisz czesto 😛

ps. hyyyh, to najwiekszy avatar jaki w zyciu widzialam 😀 😀 😀 😀 😀 😀 niewatpilwie musisz go zmiejszyc, aczkolwiek zaawnie to wyglada 😛 😛 😛 😛 wiec tak jak sieklik doradzalabym zmniejszenie :D:D

pozdrawiam C:

animals are my friends and i don't eat my friends || GO VEGAN!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 15/05/2006 2:54 pm
kinga:)
rozmówca

dzięki za miłe przyjęcie 🙂
hehe,z tym awatarem to wpadka....nie wiedziałam ,ze będzie tak ogromny!
ale musicie przyznac ,ze bardzo ładne zdjęcie...hmm?
zaraz postaram sie to zmienić...ech,ale cos mi nie wychodzi 🙁

[edytowane 15/5/2006 od kinga:)]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 15/05/2006 11:36 pm
Wiejka
stały bywalec

Hej!Witam:D!!!
Fajnei poznać w końcu kogoś kto na weterynarii jest:D...opowiedz proszę jak te studia wyglądają i gdzie studiujesz, bo ja mam zamiar też na wterynarię sie wybrać i jestem ciekawa jak to wewnątrz wygląda:D..
Pozdrawiam cieplutko:D!!!!!