Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Miło Was poznać:)! Witam wszystkich!  

Hilarus
świeżaczek

Hej! Na wegetarianie.pl zarejestrowałem się już jakiś czas temu, ale nie zauważyłem że jest tu forum ;). Przepraszam, że tak niekulturalnie wszedłem nie przedstawiając się , ale lepiej późno niż wcale 🙂 Więc: Jestem Hilarus, mam 22 lata, jestem wege od trochę ponad roku, interesuję się chyba wszystkim ;), lubię jeść ,lubię ludzi, lubię zwierzęta -w ogóle dużo lubię , a w wolnym czasie studiuję medycynę ;).
P.S. Po dzisiejszym meczu kibicuję Francji 😛 😉

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 02/07/2006 4:54 am
Maze
 Maze
stały bywalec

Witamy pana zawstydzonego 🙂

lubię jeść ,lubię ludzi, lubię zwierzęta

To jak ja 😉 i większośc z nas tutaj; że dział z przepisami juz pewnie odkryłeś- może wrzucisz tam jakis prezencik dla innych żarłoków? Ulubione danko? Mam nadzieje że na medycynie jesteś pilniejszym studentem niż niejaki unvege.;)

Pozdrowionka, fajnie że dołączyłeś!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 02/07/2006 11:16 am
Lily
 Lily
Famed Member

Bardzo się cieszę, że wegetarianie też studiują medycynę. Mam nadzieję, że Cie tam nie "nawrócą". Witaj 🙂

http://szydelkoikoraliki.blogspot.com

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 02/07/2006 2:14 pm
Hilarus
świeżaczek