Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Dredy  

Strona 4 / 7 Wstecz Następny
siwcia
stały bywalec

Blanka nie potrzebujesz specjalnego szamponu, mozesz używać tego samego co do tej pory. Co do dredów zrobionych w salonie to nie to samo co dredy zrobione przez rastamana;)Pozdrówki;)

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 20/11/2006 4:39 pm
Koniara
stały bywalec

Chyba nie. Moze wszy. A co do tego ile ja dałam za mojego JEDNEGO (;D) jeszcze sztucznego to za przypiecie dałam 5 a za dreda 7. 🙂

Czy wykonując wyrok na mordercy nie popadamy w błąd, jak dziecko, co bije krzesło, o które się uderzyło?

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 24/11/2006 10:58 pm
lestat
świeżaczek

Ja mam derdy od roku 4 kolczyki w uchu i 1 w brwi, jestem nauczycielem w szkole od 4 miesięcy i nikomu to nie przeszkadza a już tym bardziej mojej dyrekcji i moim kolegom i koleżankom z pracy 🙂 🙂 Pozdrawiam wszystkich i miejcie wiarę w to że ludzie w dredach tez mogą pracować na takim stanowisku jak ja lub też w innej pracy 😀 😀

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/11/2006 4:07 am
Krusto
bywalec

Jakie coroby 😮 Już nie wymyślajcie.. A czy teraz masz problemy z włosami? Może bolą Cie włosy 😛 Włos to włos, czy skudlony czy rozczesany to włos zawsze będzie włosem...

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/11/2006 3:50 pm
siwcia
stały bywalec

Z tymi chorobami to już przesada! Ja miałam cudowne dredy przez 5 latek i żadne chróbsko z tego powodu mi się nie przyplątało. A poza tym skąd??? Przez dredy nie nabawisz się żadnych chorób 😀 :exclam:

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/11/2006 9:09 pm
lestat
świeżaczek