Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Wegetarianie są sexy 🙂  

Strona 9 / 27 Wstecz Następny
  RSS

Devaa
bywalec
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 119
17/10/2009 9:45 pm  

mówiłam juz. niedojrzala bo powierzchownie oceniasz, i to nie wpierwszy raz. w temacie kącik towarzyski, tzn dziale, a temacie jakimśtam też powierzchownie oceniałaś


OdpowiedzCytat
pontonica
bywalec
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 100
17/10/2009 10:34 pm  

Najseksowniejszy to nie to samo co najpiekniejszy. Niestety czesto to, co sexy nie idzie w parze z tym, co piekne 😛 A zreszta nawet na konkursach typowo urodowych uczestnicy pytani sa o to, co sadza o homoseksualistach lub czy pragna pokoju na swiecie 😉
A mi rzucila sie w oczy taka jedna piekna pani 😀 piekna i sexi ;D faworytke juz mam. Teraz ide szukac posrod meskiego kwiatu....

...jaka w tym roku obfitosc 🙂

[edytowane 17/10/2009 przez pontonica]


OdpowiedzCytat
sublime86
bywalec
Dołączył: 12 lat  temu
Posty: 361
18/10/2009 3:43 pm  

Oczywiście, że wygląd to tylko "dodatek". Ciężko tak ocenić patrząc na czyjeś zdjęcia. Rozmawiając poznajemy się lepiej niż oglądając swoje fotki 😉 A jak już jakiś znajomy bierze udział to chyba natualny odruch że chcemy go wesprzeć- nie widzę w tym nic zdrożnego 😮
A ciekawa jestem swoją drogą, ilu forumowiczów startuje 😛


OdpowiedzCytat
Bellis_perennis
Famed Member
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 3467
18/10/2009 4:59 pm  

Trzy dziewczyny i jeden chlopak 😀


OdpowiedzCytat
JAGA
 JAGA
forumowy expert
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 1385
18/10/2009 5:31 pm  

Trzy dziewczyny i jeden chlopak 😀

tzn, że dobrze policzyłam 😉 choć może być więcej osób- np takie, które rzadko się udzielają albo tylko czytają nasze forum.


OdpowiedzCytat
MilkaN
forumowicz
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 44
18/10/2009 8:04 pm  

to Ty tez bierzesz udzial,super bo ja tez 🙂 I mam nadzieje,ze wiecej ludkow z forum bierze udzial. Fajnie by bylo,zeby ten konkursik zaczal sie odbywac regularnie co rok i zeby coraz wiecej osob mialo odwage brac w nim udzial. Mowa tu szczegolnie o panach, ktorych jest zdecydowanie za mało 😀

[edytowane 26/9/2011 przez Admin]

"Największe zło to tolerować krzywdę"


OdpowiedzCytat
Doriska
rozmówca
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 78
18/10/2009 8:53 pm  

Ja tez biore udział i siostre namówiłam, a co niech ludzie widzą, że wege to nie kosmici tylko normalni, atrakcyjni ludzie 🙂

Zapraszam do obejrzenia mojego rękodzieła http://srebrnaagrafka.pl/sklep/cottage


OdpowiedzCytat
Dyzio
stały bywalec
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 615
18/10/2009 9:20 pm  

To chociaz napiszcie, które jesteście na zdjęciu. 😛 Strona, rząd i która fotka od lewej. :red:


OdpowiedzCytat
MilkaN
forumowicz
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 44
18/10/2009 10:27 pm  

Hej Dyziu jasne,ze napisze,ja jestem sobie na drugiej stronce jako ten rudzielec o imieniu Milena 🙂 . Wydaje mi sie tez,ze Bellis to moze byc dziewczynka o imieniu Marta na tej samej stronie a Doriska to poprostu Dorota z pierwszej strony z tymi supcio kolczykami...No ale nie jestem pewna ,wiec jak cos to mnie poprawcie 😛 A gdzie Ty jestes V_lady?

"Największe zło to tolerować krzywdę"


OdpowiedzCytat
Bellis_perennis
Famed Member
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 3467
18/10/2009 11:09 pm  

Wydaje mi sie tez,ze Bellis to moze byc dziewczynka o imieniu Marta

Pudło... :rotfl: normalnie musze sprawdzic czy podobna do mnie....


OdpowiedzCytat
wojak1511
świeżaczek
Dołączył: 12 lat  temu
Posty: 2
19/10/2009 1:10 am  

Devaa dziecko drogie jeśli piszesz, że w konkursach piękności liczy się TYLKO wygląd to znaczy, że masz słabe pojęcie o takich konkursach. Uczestnicy takich konkursach przechodzą zazwyczaj najpierw rozmowę "kwalifikacyjną" w której opowiadają o sobie, co robią na co dzień, jakie są ich marzenia, czym się interesują i tak dalej. A już w trakcie samego konkursu jest pokaz talentów i również pytania do uczestników. A więc moja droga to nie sam wygląd się liczy, ale również to co sobą reprezentujemy, nawet w konkursach piękności. Myśl zanim coś napiszesz 😛

To co człowiek uczynił zwierzęciu spadnie z powrotem na człowieka


OdpowiedzCytat
Dyzio
stały bywalec
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 615
19/10/2009 1:37 am  

Jakby co, to ja się zgłaszam do składu Jury. 🙂


OdpowiedzCytat
tru
 tru
stały bywalec
Dołączył: 15 lat  temu
Posty: 872
19/10/2009 2:18 am  

W konkursach piękności nie liczy się tylko powierzchwność, ale równiez ich wnętrze i czy chcą pokoju na świecie.


OdpowiedzCytat
lekki123
bywalec
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 187
19/10/2009 9:31 am  

Moze ja dodam jeszcze swoje trzy grosze.

W konkursach pieknosci chodzi wlasciwie o urode, a zainteresowania i to czy chca pokoju na swiecie to moim zdaniem chodzi o to aby miss mogly powiedziec cos do mikrofonu, chodzi mi teraz o te typowe wybory miss, kiedys kumpel zaprosil mnie na impreze, w pewnym momencie ktos wlaczyl telewizor tak sie zlozylo, ze wlasnie byly wybory jakiejs miss, dziewczyny akurat przechadzaly sie w strojach kapielowych, wszyscy faceci (razem ze mna wlacznie) jezyki do podlogi 😉 i nie przelaczaj, nie przelaczaj, nie przelaczaj 😉
jedyne co mnie uderzylo to slowa jednej z naszych kolezanek z imprezy: "CZEMU TE WSZYSTKIE DZIEWCZYNY MUSZA BYC TAKIE GLUPIE" na prawde slowa mnie te uderzyly, tym bardziej, ze naszej kolezance zbyt wiele jesli chodzi o urode nie brakowalo w porownaniu do tych miss przechadzajacych sie po ekranie, na prawde piekna dziewczyna, nie wytrzymalem zbyt dlugo i po krotkiej chwili odpowiedzialem do niej: NO, ALE TY CHYBA NIE JESTES TAKA JAK ONE
Poczula sie obrazona, jej chlopak z kwasna mina wyjakal do mnie JA ROZUMIEM O CO CI CHODZILO, oczywiscie chwile pozniej ktos przelaczyl kanal, a na mnie pare osob rzucilo sie z tym, ze powinienem przeprosic nasza kolezanke. Przeprosilem

W konkursach miss pieknosci chodzi wlasciwie tylko o urode (chodzi mi o te typowe wybory miss), ale nie uwazam aby te piekne dziewczyny mimo tego, ze nie wypelniaja testow Mensa byly glupie, a udzial w takim konkursie na pewno o czyms takim nie swiadczy.

Wybory misterow sa mniej popularne pewnie z tego powodu, ze jedak kobiety troche inaczej oceniaja atrakcyjnosc mezczyzn, uroda nie jest az tak bardzo wazna, licza sie inne cechy, Bellis powiedziala pare z nich, ja dodalbym jeszcze pewnosc siebie i poczucie humoru, moim zdaniem to jest to co kobietom podoba sie w facetach najbardziej.

Zgodze sie z Devaa ze w tym roku nie bylo zbyt przystojnych facetow, z jednego prostego powodu - ja nie bralem w tym konkursie udzialu 😛

swiat zmienia sie przestawia game barw


OdpowiedzCytat
Devaa
bywalec
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 119
19/10/2009 11:26 pm  

Zgodze sie z Devaa ze w tym roku nie bylo zbyt przystojnych facetow, z jednego prostego powodu - ja nie bralem w tym konkursie udzialu 😛

pff ale narcyz to pokaz zdjecie ; ] ja sie zglosze za 2 lata i wygram ; P


OdpowiedzCytat
Strona 9 / 27 Wstecz Następny
  
Praca