No, na pewno wciśnięcie w tak krótki film tyle wątków jest rzeczą niezwykłą, kreska i efekty były całkiem niezłe, suma sumarum film godny polecenia każdemu.
Jak ktoś chce obejrzeć :
http://www.megavideo.com/?v=8OB607FG
Pozdrawiam
mn
Dla mnie bezkonkurencyjne jest Higurashi no naku koro ni.
Tak, Higurashi wymiata 🙂
Ja skończyłam najbardziej psychiczne i ciężkie anime, jakie dotąd oglądałam, czyli Elfen Lied (ale mam mały staż na razie :P). Niezłe.
Teraz czas na Paradise Kiss od Naoko Takeuchi ^^
Cytat ze strony:
"Anime opowiada o uczennicy liceum, Yukari Hayasaki, która jest osobą bezbarwną. Jej życie obraca się tylko i wyłącznie wokół szkoły. Jedynym jej zajęciem jest zdobywanie dobrych stopni aby zadowolić matkę. Od chwili gdy spotyka grupę ekscentrycznych młodych projektantów, jej system wartości obraca się o 180 stopni. Zostaje modelką na szkolnym pokazie mody, na tą decyzję wpływa lider grupy Georg... jeśli chcesz wiedzieć więcej oglądaj to anime".
Ma ciekawą grafikę, inną niż reszta anime i jest kilka przystojniaków 😛
Potem zabiorę się za Love Hina, z gatunku ecchi 😛
EDIT: Pardon, Paradise Kiss to nie od Naoko, nie wiem czemu myślałam, że PK i Love Hina są od niej 😮
[edytowane 11/7/2009 od Loviisa-chan]
w zasadzie to nie jest mój temat, bo uwielbienie do anime skończyło się u mnie wieki temu. Znaczy się wtedy kiedy polsat przestał emitować czarodziejkę. pokemony i inne takie już mnie nie interesowały. A bajka, którą do dziś wspominam z rozczuleniem to "muminki". Czasem zdarza mi się spiewać tą mumiastą piosenkę, która zawsze leciała na początku, hehe. Chcę nawet skolekcjonować wszystkie książki o mumikach Tove Janssona. Jak byłam dzieckiem to stale je czytałam 😀 Teraz jak zaczynam się zastanawiać, to widzę więcej rzeczy niż wtedy gdy byłam dzieckiem. Po latach człowiek umie dostrzegać jakąś zastanawiającą symbolikę w postaciach, które kiedyś wydawały mu się poprostu zwykłymi zwierzakami 😛
[edytowane 11/7/2009 przez greene]
Moje ulubione anime:
1. Death Note
2. Naruto (odcinki co tydzień)
3. Fullmetal Alchemist
4. Bleach (odcinki co tydzień)
5. Dragon Ball ( niedawno wyszedł nowy odcinek jeżeli ktoś nie oglądał - Dragon Ball - Yo! Son Goku and His Friends Return)
6. Wolf's Rain
7. Fate Stay Night
8. Gundam Wing
Gorąco polecam każde z tego anime 😎
Ja też mam ostatnio "fazę" na Sailor Moon (zawsze tak jest, kiedy siedzę za długo w domu 😀 ). No i czym byłoby dzieciństwo bez czarodziejek? ;). A jaka jest wasza ulubiona seria? moja chyba stars, ale lubię też S (za Hotaru) i Super S (za Heliosa;D). Właśnie słucham "Watashitachi ni Naritakute"- ach, łezka się kręci w oku 🙁 )
A z sailorek...chyba Mina mi jest najbliższa 🙂 No i oczywiście outer senshi 😉
JNo i czym byłoby dzieciństwo bez czarodziejek? 😉
Zgadzam się, to CAŁE moje dzieciństwo 🙂
A jaka jest wasza ulubiona seria?
Hmm, powiem tak: lubię 1szą z sentymentu, S za fajny klimat, Super S za jakże romantyczną relację pomiędzy Chibi-Usą a Heliosem :heartpump:
Właśnie słucham "Watashitachi ni Naritakute"- ach, łezka się kręci w oku 🙁 )
Oj tak ^^
A z sailorek...chyba Mina mi jest najbliższa 🙂 No i oczywiście outer senshi 😉
Tak, Minako to cała ja 😀 I troszkę Usagi....z outer lubię bardzo Michiru, za to Haruki nie, i w ogóle nie lubię generalnie outer za to, że są takie zdystansowane i inne od reszty ;|
Super S za jakże romantyczną relację pomiędzy Chibi-Usą a Heliosem :heartpump:
oj, tak, chyba jeden z najpiękniejszych wątków w całym anime! a dodałabym jeszcze kilka (relacja pomiędzy Seiyą i Usagi oraz, niestety wyeksponowany tylko w jednym odcinku motyw Petz i Saphira- równie piękny 😉
Praca
Proszę Zaloguj Się lub Rejestracja