Uwielbiam plan doskonały, wierny ogrodnik, bez twarzy i miasto aniołów 🙂 i reszte filmów z Nicolasem Cagem :))No i oczywiscie filmy Monty Pythona
( dobrze to napisałam?) 😛
[edytowane 29/7/2006 od shiri]
Naszym celem musi być wyzwolenie się... poprzez rozszerzenie kręgu współczucia na wszystkie żywe istoty i na cały cudowny świat natury.
Oj, kuszący do wspomnień ten wątek z filmami..
Filmem nad filmy, jest dla mnie po dziś dzień BARAKA. Nie będę się rozpływać nad nim zanadto, bo bym się tylko powtarzała :] Cieszę się, że z biegiem lat dotarł do szerszej publiczności (no i w końcu zagościł również w kinach!).
Na początek, najlepsze z późnego dzieciństwa..
Niekończąca się opowieść
Willow
Sok z żuka
-teraz zaliczyłabym również- Opowieści z Narnii
Niezapomniane, refleksyjne, niekoniecznie lekkie..
The Million Dollar Hotel (film jak sen, nie do opowiedzenia!)
Noc na ziemi i Ghost Dog Jarmusha
Brooklyn Boogie Paula Astera i Wayna Wanga
Smoke Wayna Wanga
Crooklyn Spike'a Lee (mój ukochany do granic możliwości)
Leon zawodowiec i Wielki błękit Luc'a Bessona
Arizona Dream i Underground Emira Kusturicy
Piknik pod wiszącą skałą
Hair Milosa Formana
Przerwana lekcja muzyki (Winona Rider, i oswajanie niechęci do życia, mimo bardzo trudnej tematyki samobójstwa i samotności, ciepły i krzepiący)
Co gryzie Gilberta Grape'a? Lasse Hallströma
Requiem for a dream (najbliższa prawdzie ekranizacja uzależnienia, wartościowa, choć nie każdy może ją bezpiecznie oglądać)
Samotnicy Camerona Crowe'a (z solidną dawką dobrej muzyki z Seattle, pozycja obowiązkowa dla fanów E.Veddera czy klimatów Mother Love Bone)
O, bracie gdzie jesteś?
Fisher King
Billie Elliot
Zielona mila
The hours
Crash
Lucia y el sexo
Z polskich rodzimych ulotności na pewno:
Jańcio Wodnik Kolskiego
Siekierezada Witolda Leszczyńskiego
Konopielka, również Leszczyńskiego
I na koniec typowo kobieca seria, z tych, które rozlewają ciepło w sercu, i budzą w nas siłę, że można wiele, a miłość nie jest wcale taka niedostępna..
Amelia (obecnie obejrzana 7 razy, fanom polecam również Kocha, nie kocha, tak dla równowagi 😉
Mona Lisa smile
Erin Brokowich
Czekolada
Smażone zielone pomidory
W stronę Marakeszu
Słodki listopad
Patch Addams
Frida
Bezsenność w Seattle
Romeo i Julia, ale tylko wersja Baz'a Luhrmanna z 1996
Co do seriali, pozostaję wierną fanką Futuramy, Friends'ów w oryginale (jakkolwiek jest to momentami głupi i płytki serial, wiem, wie, ale i tak go lubię) oraz dogłębnie, na zabój, i aż do bólu naprawdę - Northern Exposure, becouse Cicely is a state of mind..
Zapomniałam o Diunie, z kategorii niezapomnianych :] Co do Lyncha, byłam pod wrażeniem Dzikości serca, intensywności tego filmu i jego temperamentu, Zagubiona Autostrada była senna i nierealna, ale czarodziejska, na dziś nie budzi chęci wracania do niejm jedynie muzykę z tego filmu po prostu uwielbiam. Głowa do wycierania, była dla mnie delikatnie powiedziawszy za ciężka. Nie moja. A [i] Mulholland Drive[/i]...
najzwyczajniej w świecie nigdy nie widziałam..!
Nie ma wśród znajomych, nie mogę ściągnąć (mój soulseek ma strasznie kiepską bibliotekę :/ ) więc po prostu czekam.. Widocznie mój czas na ten film dopiero nadejdzie.. :] Przeczuwam, że jest wart zobaczenia .. ?
Jest wart zobaczenia. Dzikość serca, bardzo.
A skoro już coś napisałam w tym temacie, to jeszcze dodam
Rosenkrantz i Guildenstern nie zyją
Brasil
Monty Python i Swięty Graal
Tabu
Ghost in the shell
Człowiek pies
Zatoichi
Podziemny krąg
Przyczajony tygrys, ukryty smok
Ksiezniczka i wojownik
Legenda
Niebo
Helikopter w ogniu
Akira
Mój sąsiad Totoro 🙂
i chyba lepiej jesli skończę 😉 Są to zarówno filmy, które zrobiły na mnie wrazenie, jak i te, za którymi przepadam, albo lubię, albo uwielbiam 🙂 miszmasz jednym slowem.
Nie ma wśród znajomych, nie mogę ściągnąć (mój soulseek ma strasznie kiepską bibliotekę :/ ) więc po prostu czekam.. Widocznie mój czas na ten film dopiero nadejdzie.. :] Przeczuwam, że jest wart zobaczenia .. ?
SoulSista
Rozpraszasz się łatwo, i tracisz uważność. Twoja twarz wyłania się spod maski!
😉
Jest wart zobaczenia. Dzikość serca, bardzo.
A skoro już coś napisałam w tym temacie, to jeszcze dodam
Rosenkrantz i Guildenstern nie zyją
Brasil
Brasil! Ten film jest po prostu piękny 🙂
[edytowane 2/8/2008 przez Admin]
lista bedzie troszke długa 🙂
,,Władca pieścieni -trylogia " , ,,gladiator" , ,,czarny książę" ,, matrix ,ale tylko I i II częśc " osada ,balto ,shrek I i II , braveheart, joanna d'arc, trzej muszkieterowie, dartagne , titabic, oszukac przeznaczenie, legalna blondynka, resident evil,sezon na misia, epoka lodowcowa I i II , tristan i Izolda, 28 dni, egzorcyzmy emily rose, ja wam pokaże, czerwony kapturek-prawdziwa historia, straszny film I II III IV mustan z dzikej doliny, wszystkie psy ida do nieba, książe i żebrak,
no narazie mam pustke od tego myślenia 😉 jak sobi ejeszcze przypomnę ( co się napewno stanie ) to dopisze ;-*
mój brat niedzwiedź, smażone zielone pomidory ,rogate ranczo
[edytowane 11/11/2006 od marchewka2808]
<a href=http://www.centaurus.org.pl/<img src=
ja kocham Monty Pythona 🙂 dobry angielski humor to jest to !! 🙂
pozatym uwielbiam "Requiem of a dream" poprostu magiczny i niesamowity film, strasznie działa na dusze i na serduszko !
wczoraj natomiast ogladałam film "Blow" i równiez zrobil na mnie niespotykane wrażenie
Polecam 🙂 !
Praca
Proszę Zaloguj Się lub Rejestracja