Reklama psom
Na oryginalny pomysł wsparcia bezdomnych zwierząt wpadli marketingowcy firmy Benjamin Moore, amerykańskiego producenta farb i artykułów do dekoracji wnętrz. Firma wykonała 12 oryginalnych psich bud, które zostały udekorowane przez artystów farbami z oferty firmy.
Następnie budy zostały sfotografowane, a zdjęcia znalazły się w wyjątkowym kalendarzu na 2006 rok, który trafił do klientów firmy jako prezent świąteczny.
W ramach akcji firma Benjamin Moore przekazała także na rzecz Towarzystwa Humanitarnego „pięciocyfrową kwotę”, oraz podarowała wszystkie budy (zostaną one sprzedane na aukcji, z której zysk także zasili konto Towarzystwa).
W kalendarzu przy każdej z 12 fotografii, wykonanych przez uznaną psią fotografkę Valerie Shaff, znajduje się informacja o danym psie (są to zwierzęta uratowane przez Towarzystwo). Przedstawione historie wzruszają i mają na celu nakłonienie do adopcji bezdomnych zwierząt.
Towarzystwo Humanitarne Nowego Jorku działa od 1904 roku i rocznie pomaga ponad 30 tys. psów i kotów, prowadząc ośrodek adopcyjny, programy sterylizacji oraz szpital dla zwierząt.
Źródło: Psy.pl, Magdalena Urban
Nadesłał/a: Wegetarianie.pl
Nie ma jeszcze komentarzy
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.