Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Norwescy uczeni proponują przedsiębiorcom wykupienie łosia dla celów reklamowych. Chcą w ten sposób uzyskać fundusze na projekt badający migracje zwierząt na południu kraju. O oryginalnej współpracy naukowców i biznesmenów pisze w niedzielę rosyjska agencja RIA-Nowosti za norweską NTB.

Projekt badawczy zakłada przymocowanie 25 łosiom radionadajników, dzięki czemu będzie można śledzić ich wędrówkę. Urządzenia są jednak kosztowne – stąd pomysł, by o wsparcie zwrócić się do biznesu. Nazwa firmy, która zdecyduje się na sponsorowanie zwierzęcia, zostanie umieszczona na stronie internetowej projektu. Cena wynosi 5000 koron (ponad 600 euro) za łosia.

Choć jest bardzo prawdopodobne, że reklamodawcy nigdy nie spotkają „swojego” łosia, pomysł spodobał się biznesmenom. Już 20 zwierząt ma swoich sponsorów.

Źródło: PAP

Nadesłał/a: Wegetarianie.pl